NVIDIAnın Yeni Göz Teması Özelliği Hiç Düşünmediğiniz Bir Şekilde Kullanıldı: Filmlerdeki Karakterler Size Baksa Nasıl Olurdu?

Geçtiğimiz hafta NVIDIA’nın “NVIDIA Broadcast” isimli uygulamasına eklenen “Göz Teması” özelliği, özellikle konuşurken kameraya bakmayı unutan içerik üreticilerinin fazlasıyla işine yaramıştı. Ayrıca bu özellik tanıtıldığı ilk günden itibaren sosyal medyada büyük ilgi görmüştü.

28.01.2023 06:00:25 tarihinde yayınlandı.

Geçtiğimiz hafta NVIDIA’nın “NVIDIA Broadcast” isimli uygulamasına eklenen “Göz Teması” özelliği, özellikle konuşurken kameraya bakmayı unutan içerik üreticilerinin fazlasıyla işine yaramıştı. Ayrıca bu özellik tanıtıldığı ilk günden itibaren sosyal medyada büyük ilgi görmüştü.

Ancak tabii ki içerik üreticileri bu özelliği amacı dışında ve oldukça ilginç şekillerde kullanmaya başladı. Bunlardan birisi de “Filmlerdeki karakterler birbirlerine bakmak yerine direkt olarak size baksa nasıl olurdu?” sorusunu cevaplıyor.

Kung Fu Panda 2 ve Ejderhanı Nasıl Eğitirsin animasyonlarında da görev alan ve son dönemde film sahnelerini görsel efektle değiştirip ortaya çıkardığı eğlenceli videolarla tanınan VFX sanatçısı Daniel "Hashi" Hashimoto, NVIDIA’nın Göz Teması özelliğini kullanarak pek çok kült yapımdaki sahneyi bizlere alışılmışın dışında haliyle sunuyor. Bu sahnelerin hepsinde oyuncular diyalog kurdukları kişilere bakarken NVIDIA’nın bu yeni özelliği sayesinde sanki sizinle konuşuyormuş hissiyatı yaşanıyor. Hatta Javier Bardem’in başrolünde olduğu “İhtiyarlara Yer Yok” filmindeki o ikonik sahnede kendinizi biraz rahatsız hissedebilirsiniz.

Gelin hep birlikte Hashi’nin elinden çıkan bu videolardan bazılarına göz atalım.

Tweeti görüntüleyemiyorsanız buraya tıklayın

Tweeti görüntüleyemiyorsanız buraya tıklayın

Tweeti görüntüleyemiyorsanız buraya tıklayın


Kaynak webtekno.com

 

Netflixte Oyun Dönemi Başladı: İlk Oyunlar Belli Oldu

Dünyanın en popüler çevrimiçi dizi ve film platformu Netflix, kısa bir süre sonra oyun sektörüne giriş yapacağını açıklamıştı. Şirketin bir süredir bu oyunlar üzerinde çalıştığı da zaten herkes tarafından biliniyordu. Şimdi konuyla ilgili yeni bir adım atan Netflix, Polonya'daki kullanıcılar tarafından deneyimlenebilen bir test başlattı. Bu test, şirketin ilk mobil oyunlarını kullanıcıların beğenisine sunuyor.

Silent Hill 2 Remake’in Yapımcısı, Yeni bir Korku Oyunu Geliştirdiklerini Açıkladı

Takvimler 31 Ocak 1999’u gösterirken Konami’nin alt stüdyosu Team Silent tarafından PlayStation’a çıkan Silent Hill, hiç kimsenin tahmin etmediği bir şekilde korku oyunu sektörüne yön verdi. Daha sonra 2001 yılında çıkan serinin devam oyunu ise Silent Hill’i o dönem tüm dünyanın konuştuğu tek korku oyunu yapmıştı. Serinin diğer oyunları ve çıkan filmler her ne kadar ikinci oyunun gölgesinde kalsa da Silent Hill, pek çok oyuncunun favori korku oyunu serisi olmayı başardı.