Metaverse Platformu The Sandbox, Dünyanın En Büyük Müzik Şirketlerinden Biri ile Ortaklık Kurdu: Birçok Ünlü Sanatçı Sanal Konserler Verecek

Metaverse kavramı hızla popülerleşirken, birçok insan da daha şimdiden ‘internetin geleceği’ olarak tanımlanan bu sanal evrenlerde yerini almaya başladı bile. Teknoloji devleri de aynı şekilde konu hakkındaki yatırımlarını hızla artırıyor ve her gün yeni metaverse planlarını tüm dünya ile paylaşıyor.

20.02.2022 21:15:12 tarihinde yayınlandı.

Metaverse kavramı hızla popülerleşirken, birçok insan da daha şimdiden ‘internetin geleceği’ olarak tanımlanan bu sanal evrenlerde yerini almaya başladı bile. Teknoloji devleri de aynı şekilde konu hakkındaki yatırımlarını hızla artırıyor ve her gün yeni metaverse planlarını tüm dünya ile paylaşıyor.

Metaverse evrenlerinde gerçek hayatta gerçekleştirilen birçok aktivitenin yer alması, insanların buralarda zaman geçirebilmesi planlanıyor. Bunlardan biri de hepimizin severek gittiği konserler. Şimdi de dünyanın en popüler metaverse platformlarından The Sandbox ve dev müzik şirketi Warner Music Group’tan bu konuda hamle geldi.

TechSpot’un haberine göre ABD merkezli dev küresel müzik şirketi Warner Music Group, popüler metaverse platformu The Sandbox ile ortaklık kurdu ve sanal evrenlerde gerçekleştirilecek olan canlı konserler için ilk adımını attı. Bu anlaşmanın The Sandbox’ın şu ana kadarki en büyük müzik anlaşması olduğu, Warner Music Group için de ilk metaverse adımı olduğu da gelen haberler arasında yer aldı.

Warner Music Group, bu ortaklıkla müzikal etkinlikleri sanal ortamlara taşımayı planlıyor ve hayranların metaverse aracılığıyla sevdikleri sanatçılara istedikleri yerden ulaşabilmesini sağlamayı amaçlıyor. Ayrıca, Warner Music Group bünyesinde Bruno Mars ve Ed Sheeran gibi dünyaca ünlü sanatçıların yer aldığı dev plak şirketlerinin bulunduğu; bu yüzden de The Sandbox’ın oldukça büyük müzikal etkinliklere yer verebileceği belirtiliyor.

İLGİLİ HABER İş Bankasının Metaverse Evreninde Yaptığı Reklam Sosyal Medyada Tepki Çekti

İki şirketten yetkililer de yaptıkları açıklamalarda ortaklığın metaverse’ün gelişimi için büyük bir adım olduğunu; hayranların sevdiği sanatçılar ile daha yakından bağlantı kurarak sosyal bir müzik deneyimi yaşayabileceğini belirtti. Ayrıca bu ortaklığı kutlamak için The Sandbox’un önümüzdeki mart ayında sanal arazi satışları gerçekleştireceği; bu arazilerin de platformda Warner Music Group için ayrılan alanın bitişiğinde olacağı ifade edildi.


Kaynak webtekno.com

 

Büyük İddia: Epic Games Bu Hafta GTA Trilogy’yi Ücretsiz Verebilir

2018 yılının sonunda “Steam’e rakip olmak için” piyasaya sürülen ve her hafta en az 1 adet ücretsiz oyunla yıllar içerisinde istikrarlı bir şekilde kullanıcı kazanan Epic Games Store, hayal edildiği gibi Steam’e rakip olmak yerine çoğunlukla insanların perşembeden perşembeye ziyaret ettiği bir platform oldu.

Farklı Ülkelerde iPhone Almak İçin Ne Kadar Çalışılması Gerektiğini Gösteren Video Viral Oldu: İşte Gelen Tepkiler

Türkiye’nin son zamanlarda ekonomik sıkıntılardan geçtiği hepimiz tarafından bilinen bir durum. Birçok farklı alandan sürekli gelen zamlar vatandaşı üzüyor ve toplumsal refahı önemli ölçüde düşürüyor. Tabii tüm dünyada hızla kullanımı artan teknolojik ürünler de bu fiyat artışlarından nasibini alıyor.

Modern Warfare 2 mi Geliyor? Bu Yıl Çıkacak Call of Duty Oyununun Infinity Ward Tarafından Geliştirildiği Duyuruldu

Activision Blizzard, normalde dün gerçekleşmesi gereken ve gelecek planlarının da anlatılacağı kazanç çağrısını henüz beklemede olan Microsoft satın alımı nedeniyle iptal etmişti. Activision, toplantı yapmak yerine tüm kazancını ve bazı planlarını bir yazıyla birlikte paylaştı. Şirketin geleceğe yönelik planlarını, özellikle de 2022 Call of Duty’sinin hangi stüdyo tarafından yapılacağı da bu yazıyla birlikte duyuruldu.

Varı Yoğu Oyuna Harcamışız: Geçtiğimiz Yıl Oyun Endüstrisinde Yaşanan Devasa Büyüme Oranı Açıklandı

Tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 pandemisinin ve artan donanım fiyatlarının, bilgisayar oyun donanım ve aksesuar endüstrisi üzerindeki etkisini ortaya koyan yeni bir rapor yayımlandı. Yeni rapora göre COVID-19 salgını sebebiyle günlerce ve hatta haftalarca evinden çıkamayan ve oynamak, çalışmak ve sosyalleşmek adına alternatif yöntemlere yönelmek zorunda kalan insanlar, çareyi kendilerini bilgisayar oyunlarına kaptırmakta buldu.